Sunny Sunday!

Hei på dere!

I dag var jeg våken før fuglene kvitret og dro på mitt første jobb oppdrag for Adecco-Helse. Så i dag var jeg tilbake  på sykehjem, og fy som jeg har savnet den typen jobb. Selv om jeg ble hevet rett inn i det uten noe form for opplæring, gikk det strålende, og jeg håper jeg snart blir sendt ut på nytt oppdrag.

Kom hjem og hev av meg klærne, og kunne nyte en liten time i solveggen, før jeg faktisk ikke klarte mer. Varmt! Men det er ubeskrivelig deilig med sommer vær og ikke minst det gode humøret man får : ) Jeg ser faktisk fram til norsk sommer, på tide etter og ha vært i Tyrkia de to siste årene i sommer månedene.

tumblr_m7tp83Urfo1rblx57o1_500

 

Kroppen er trøtt og sliten, og jeg kjenner det skal bli godt og legge seg i kveld. I morgen har jeg full timeplan, i tillegg starter jeg og Selma opp med 1 måneds godteri stopp , og det i seg selv kan jo bli spennende. Ingen snoperier, chips eller cola. Så nå skal jeg bruke resten av kvelden på å mekke sammen en 40 days challenge, og spise potetgull : )

Håper dere alle har hatt en strålende helg og at solen har skint hos dere også…Forresten så synes jeg dere er grusomt stille om dagen, kanskje det er litt kjedelig innhold? Og til dere som venter på innlegg om hvordan det går med mannen min her i Norge, det kommer plutselig!

2 thoughts on “Sunny Sunday!

Legg igjen en kommentar

