Challenge Dag 1:

* Det fineste minnet fra det siste året *

Jeg har mange fine minner fra det siste året, men det som sitter best i minne er nok bryllupsfesten vi hadde i Adana i November. En opplevelse jeg aldri blir og glemme, ikke bare fikk vi feiret oss selv og kjærligheten, men den spesielle stemningen og alle følelsene rundt det hele. Det er virkelig noe for seg selv og gifte seg i et annet land og i en annen kultur, på tross av en kjole i hvitt og at mannen i mine øyne så ut som `one million dollar`. Det var rett og slett bare helt fantastisk og kunne ikke fått til en bedre bryllupsfest. Det gjorde det ekstra spesielt at også mamma å pappa kunne komme til Tyrkia, og dele denne store dagen med oss ♥

100_1107

100_1121

DSC_0435

100_1135

100_1158

DSC_0455

DSC_0489

DSC_0759

Oi, dere det ble litt mange bilder. Men jeg drømmer meg langt vekk og tilbake når jeg sitter og blar gjennom bildene….

2 thoughts on “Challenge Dag 1:

Legg igjen en kommentar

