Handy Woman`s!

Etter og ha sovet i 11 (!!!) timer startet dagen for meg i dag. Hadde flere ting jeg skulle gjøre, men det ble jo selvfølgelig ikke noe av noe siden nesten hele dagen var gått. Typisk…

Men jeg og Selma har virkelig ikke ligget på latsiden fordi. Vi har malt nesten et strøk i gangen, som så klart skal bli hvit. Endelig blir den lille, mørke, stygge gangen noe annet enn et sted og bare slenge av seg skoene. I tillegg har Selma vært superflink og lagt nesten en halvt gulv inne på garderoben/gjesterommet. Farvel vegg til vegg teppe, hei normale gulv. Tommelen opp!

970324_259877294155420_2101621108_n

Huseieren vår hadde fått bakoversveis om han hadde sett alt vi har gjort med leiligheten siden vi flyttet inn. Han kommer nok til og tjene inn mange tusenlapper når han skal leie ut etter oss igjen. Heldige jævel!

Men nå skal jeg ikke la klokken springe fra meg, og heller komme meg under dyna. Kanskje jeg kommer meg opp i normal tid og får unna noen ærend i morgen. Håper dere har hatt en strålende tirsdag alle : )

 

4 thoughts on “Handy Woman`s!

  1. Var det dyrt for gulv? Jeg sitter å gjør en del planer for hva jeg skal gjøre med leiligheten før Halil flytter hit (i mitt hode finnes det bare JA, frem til vi hadde fått et nei haha).. Og jeg har et kjempe stygt gulv som må bones og sånn ellers kjennes det klissete ut å gå der.. Så jeg tenkte å legge gulv selv. Men aner ikke hvordan, og iallefall ikke hva det koster. Og kan man skjære plankene sånn at det passer inn 100% over alt? 🙂

    • Gulvet vårt var gratis det 🙂 Ei som gidde vekk! Vi leier jo bare, så gidder ikke invistere en masse penger som noen andre vil få nytte av senere. Kan ikke ta med oss gulvet når vi flytter liksom :p
      Men de har jo rimelig gulv både på Ikea og andre steder, følg med på kampanjer og lignende 🙂
      Gulvplatene kan skjæres/sages til, det er ikke noe problem, husk en liten glippe på siden for og legge over list 🙂
      Anbefaler klikkgulv, fort og enkelt 🙂

Legg igjen en kommentar

