For noen fantastiske sommer dager vi har hatt her i Trondheim den siste uka. I dag, før regnet kom og skylte over oss, var det så varmt at jeg holdt meg heller inne. Så har ikke vært noe særlig spennende og stikke innom her hos meg vil jeg tro, sitter minimalt på pc`n i forhold til hva jeg pleier.

kjempe synd at vi ikke har fått utnyttet dagene litt bedre nå som den norske sommeren virkelig har vist seg fra sitt beste, men sånn er det når man har litt på planen, og når man først er hjemme så er det jo så godt og slappe litt av.

Slenger med noen bilder fra de siste dagene …

IMG_0655

IMG_0657

IMG_0671

IMG_0676

IMG_0669

IMG_0693

IMG_0692

Nå skal jeg lure meg på kjøkkenet og snike til meg et stykke av bløtkaken mannen min har laget i kveld. Han imponerer stadig ♥

 

Legg igjen en kommentar

