En liten titt på stua!

For første gang siden vi kom til Trondheim, er jeg nå helt mutters alene hjemme, og jeg skal si dere det er deilig. Det er noe med det og ha litt tid for seg selv. Planen er og rydde litt også ta meg en lang dusj og litt selvpleie. Åh, can`t wait!

Mens jeg satt her og nøt stillheten, knipset jeg noen kjappe bilder av stua til dere. Vet det er flere der ute som er nysgjerrige på hvordan vi har det. Har også fått spørsmål om før og etter bilder, siden vi driver og pusser opp sånn i små mengder. Har dessverre ikke tatt noe særlig med før bilder, men skal vise det vi har når vi er ferdig. Selma er ferdig og legge gulv på gjeste/klesrommet, å nå har vi litt maling igjen i gangen. I tillegg skal vi ordne pallesofa i stua, da vi er møkk lei den mørke, tunge sofaen vi har nå.

Men her kommer stua i dag…

IMG_0712

IMG_0711

IMG_0714

 

IMG_0710

 

IMG_0713

Som jeg gleder meg til hele leiligheten er ferdig og alt er på plass… Det en enda en del småting som må på plass før jeg er fornøyd : )

 

 

 

6 thoughts on “En liten titt på stua!

Legg igjen en kommentar

