Jobb helg!

Hei dere!
Lurer litt på om jeg fortsatt er våken her jeg ligger og føler trangen for et kjapt mobil innlegg til dere?!

I dag var jeg oppe og hoppet før fuglene siden jeg skulle på tidlig vakt på jobb. Er det flere det ute som alltid sover dårlig før et dagskift? Det gjør jeg. Snur, vender, vrir, ser på klokka og når alarmen først ringer, hadde det beste vært og krøpet langt under dyna og blitt værende der.

Men må man så må man, man kommer ikke langt her i livet uten en brukbar økonomi, og jeg kjenner på lommeboka at det trengs litt innskudd på lønnskontoen.

Jeg har faktisk vært på jobb sammen med Selma i dag. Hun har også fått seg jobb på avlastningsboligen der jeg jobber, å det er jo alltid kos og kunne arbeide sammen med noen man kjenner godt. Ikke minst så går det jo fort både til og fra jobb med litt selskap.

20130602-012014.jpg

20130602-012034.jpg
Gutta hadde forlatt redet i dag, enda det var de som skulle stå for middagen. Hvor typisk er ikke det?! Så jeg, Selma og onkel Toro tryllet fram en nydelig rømmegrøt. Utrolig godt!

Men nå siger øynene sammen, og jeg har heldigvis kvelds vakt i morgen, så kan sove leeenge : )
Morgendagens challenge er forresten » et sted du kunne flyttet til «. Gjett hvilket land det ble dere?! Hehe …

Legg igjen en kommentar

