Plutselig helg igjen!

Dagene bare flyr avsted. Jeg har hatt fri siden tirsdag, og har ikke gjort noe særlig egentlig. Leiligheten, klær og oppvask ordner seg ikke selv, å når man bor sammen 4 stykker er det ikke lite akkurat. Nok og gjøre til alle døgnets tider! I tillegg har jeg klart og dratt på meg en heftig forkjølelse som ikke ser ut til og gå over med det første…

Jeg og Selma kom oss endelig litt ut av huset i dag, det var deilig skal jeg si dere. Er greit og være housewife`s når man kan unne seg litt alene tid sammen uten gutta. I dag gikk turen til Sirkus shopping senter, hvor vi gikk og dulla litt rundt, og det ble så klart noen nye innkjøp. Lunch på pannekakeland ble det også : )

1440_264658303677319_1092900237_n

Vi har også lagt nytt gulv i gangen, så enda en gang farvel vegg til vegg teppe. Nå gjenstår det bare et siste strøk med maling, så er lillegangen vår ferdig. All creds til Selma som er en skikkelig handy woman!

Nå skal jeg hoppe under dyna og lade opp til jobb helg, etterfulgt av to nattevakter. Slikt blir det penger av, så skal ikke klage. Kunne tenkt meg enda mer jobb enn det jeg har pr. nå. Men regner med når folk begynner og reise på ferie bryter det løs…

Ønsker dere alle en riktig god helg : )

 

Legg igjen en kommentar

