En halv Challenge, Dag 11:

Dag 11 av Challengen er som følger «Det beste og verste med barndommen». Tidligere i challengen så skrev jeg jo om det beste minnet fra barndommen, så dropper jeg akkurat den delen.

Det verste med barndommen var rett og slett da jeg som 4 åring, hadde min aller første sykkeltur uten støttehjul (som jeg tvingte søsteren min til og ta de av). Det ente med en knekt arm, og 3 uker på sykehus. Ikke noe særlig som en rastløs unge akkurat ….

b-carefl

Legg igjen en kommentar

