Challenge Dag 13:

* Noe som alltid får deg i godt humør *

Noe jeg alltid blir i godt humør av er lønningsdag. Ærlig, enkelt og greit! I tillegg er synes jeg det er kjekt å ha mange ting på planen og føle på at jeg lever. Når jeg har litt planer framover i tid, det kan være alt fra ut helgen, eller framover i tid, da er jeg i strålende humør.

Jeg blir alltid glad når mannen er i litt ekstra godt humør, og vi kan finne på noe koselig. Eller når jeg vet jeg skal se familien min igjen  Det er så mangt…

197766_249896468486836_1662846657_n

2 thoughts on “Challenge Dag 13:

Legg igjen en kommentar

