Challenge Dag 15:

* Dine tekniske dupperditter – klarer du deg uten? *

Har ikke så alt for mange dupperditter synes jeg. Telefon, data og tv?

Telefonen min klarer jeg meg absolutt ikke uten, men jeg er ikke like avhengig av den som jeg var før. Det har nok litt og gjøre med at Bayram nå er her sammen med meg, og jeg ikke vokter over telefonen for at han kanskje ringer når jeg ikke har den i nærheten. Ellers er det trygt og alltid ha den med rundt omkring, man vet jo aldri når man har bruk for den. Jeg kan nå andre, og andre kan nå meg!

Dataen min er jeg veldig glad i. Her har jeg liksom alle minnene mine i bilde form, som jeg titt og ofte sitter og ser gjennom. Bruker den mye til alt fra facebook, mail, lover og regler, så den vil jeg påstå at jeg er ganske avhengig av. Men om den skulle krasje eller noe har jeg jo alltids mobilen ... hehe …

Tv – er vel den dupperditten jeg hadde klart meg fint uten. Jeg er uten tvil ikke noe tv menneske lengre. Da jeg bodde i Sverige hadde jeg faktisk ikke tv på nesten 5 måneder, og det gjorde meg ingenting. Da jeg var i Tyrkia i 2011 klarte jeg meg i 8 måneder uten og kjenne noe savn. Vi hadde jo tv der, men så sjeldent på det. Er det noe jeg føler jeg bør se på, ser jeg på nett, men det er så sjeldent at det er ikke nevneverdig engang. Ellers så syes jeg det er ok og ha en tv da, bare sånn for og ha noe stående på i bakgrunnen liksom…

I'm Teen, I'm Forever Young. xx | via Facebook

Så alt i alt så er jeg vel ganske avhengig av mine dupperditter : )   Forresten så ønsker jeg meg en Ipad eller noe ….!

2 thoughts on “Challenge Dag 15:

Legg igjen en kommentar

