Besøk Hjemmefra ♥

Hei dere : )

På tide med et lite livstegn fra meg. Jeg lever, jeg er her og jeg har det bra! Nevnte såvidt inne på facebook gruppen at bloggen har gått litt i feriemodus, det har jeg også vert i den siste uken.

Søndag dukket nemlig fineste daddaen min opp sammen med mann og barn, perfekt timing siden jeg hadde en hel uke fri fra jobben. Så starten av denne uken har gått til kvalitets tid sammen med dem, avslapning på camping og by turer. Var så utrolig deilig og se dem igjen at det kan faktisk ikke beskrives 

IMG_1174

IMG_1189

 

IMG_1305

 

IMG_1373

 

IMG_1304

 

IMG_1375

 

IMG_1318

 

IMG_1366Noen bilder fra dagene våre sammen  

Mannen min hadde selvfølgelig ikke fri før onsdag, da de satte snuten videre mot Sverige. Men de fikk vertfall hilst på han da vi var innom på jobben hans og spiste middag. Håper vi snart finner en mulighet til og treffes igjen. Om jeg skal la økonomi og planer bestemme, blir det nok ikke før til jul. Men så skal jo jeg og dadda til Kos i starten av oktober, «bare» 96 dager igjen… Gleder meg til litt alene tid sammen med verdens beste storesøster  

 

One thought on “Besøk Hjemmefra ♥

Legg igjen en kommentar

