Hei dere!

Her går dagene stort sett i jobbing. Så i  dag har jeg ikke gjort annet enn og sovet ut etter nattevakt å vasket og shinet hele leiligheten. I morgen kan jeg endelig nyte en hel fri dag, og det beste av alt er at mannen også har fri  

Savner sommeren gjør jeg og, Norge får dessverre ingen stjerne i boka hos meg i år heller. Savner skikkelig varme sommerkvelder som jeg kan nyte med min kjære på terrassen… Får vel ha det til gode til vi skal starte livet i Tyrkia.

I går fant jeg faktisk ut at jeg har hele 10 fridager i midten av juli, siden boligen jeg jobber på har en uke sommer stengt. Jeg hadde så lyst og dra sammen med mannen til et venne par som har invitert oss med til sommerhuset deres på nord møre, men han har dessverre ikke muligheten til og ta seg fri fra jobben. Veldig kjedelig i grunn…

IMG_1382

Men jeg har ikke tenkt og kaste vekk fri dagene mine, så jeg bestilte meg likegodt flybilletter hjem til Lofoten. Super tirsdag på norwegian, så det ble jo bare et slikk og ingenting for turen. Det beste av alt er vel egentlig at jeg ikke tenker og fortelle det til noen, da vet jeg at det blir mange lykkelige mennesker og møte. Er bare et par av tante jentene som pleier og snike innom her av og til, så regner med de klarer og holde stilt om de skulle få med seg at jeg kommer… Gleder meg til og klemme mammaen min, og alle de andre 

 

Håper dere alle har en fin sommer hvor enn dere befinner dere : )

Legg igjen en kommentar

