Fri dag

Har vert super herlig med en fri dag. Solen har tittet fram og temperaturen har vert perfekt, akkurat som bestilt.

Koste meg med frokost sammen med kjæresten, som også hadde fri i dag, før jeg dro han med meg til byen for en hårklipp. Siden jeg må legge shoppingen litt på hylla ( på tide! ) ble til at vi bare kikket litt før vi dro hjem igjen.
Men hvert eneste øyeblikk teller når vi begge jobber en del ♥

20130704-020944.jpg
Dagen avsluttet vi på kino sammen med Selma & Zeki. Fast & furious 6, og jeg synes den var knall bra. Lenge siden vi har vært på kino, var såpass kos at jeg tror nesten vi må gjøre dette mye oftere. Det var mannen også enig i : )

20130704-021251.jpg
Klarte forresten ikke og holde på min lille ferie hemmelighet, så i dag ringte jeg hjem og sa at jeg kommer om et par uker. De gleder seg og jeg gleder meg nok enda mer ♥

Nå må jeg vel komme meg under dyna, har lovet meg selv og sove til jeg ikke klarer mer i morgen. Så er det jobb fra 15.30!

2 thoughts on “Fri dag

Legg igjen en kommentar

