FERIE!

Nå har jeg snart hatt ferie i en hel dag faktisk! Følelsen da jeg satt på bussen hjem fra jobb i går var ubeskrivelig! …Helt til jeg kom på at høsten egentlig har herjet her i dagevis allerede… Regn, vind og 10 grader midt i juli skulle ikke vært lov!!

Men nå er kofferten pakket og jeg skulle ønske den var fylt med lette,luftige topper, maxi kjoler, sandaler og solkrem og at jeg kunne skrive at jeg om 12 timer setter snuten mot Tyrkia. Men nei, jeg har pakket joggisene regnjakken, genser og langbukser og setter snuten hjem til Lofoten og min fantastiske familie. Bayram må jobbe, så jeg reiser alene og ser fram til en hel uke med kvalitetstid både med mamma,pappa og andre store og små  Blir deilig og komme seg litt vekk, selv om jeg mer enn noe annet kunne tenkt meg og knipset med tærne i kleopatra sanden. Men ferie er ferie uansett!

197766_249896468486836_1662846657_n

Mannen står på kjøkkenet og kokkelerer, så nå skal det nytes en bedre middag. Litt kvalitetstid, også finner jeg senga for kvelden. Lang reiserute i morgen med både buss, fly og bil. Også vet jeg at det venter både godt selskap og en god flaske vin på meg : )

God helg alle sammen!

 

Legg igjen en kommentar

