På vei hjem!

Nå er jeg godt i gang med reisen hjemover. Har allerede plassert beina godt på nord norsk jord, og sitter i skrivende stund på Evenes lufthavn. Venter og venter på bussen som ikke går før klokken 15.

Var tungt og komme seg avgårde i dag tidlig. La meg alt for sent og føler meg som en vandrende zombie! Men la gå, sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel. Var faktisk på nippet til og felle noen tårer da jeg klemte og kysset mannen min da jeg dro, rart det der med den kjærligheten. Så vondt, samtidig så herlig ♥ Jeg er værtfall så heldig at vi sees igjen om bare en uke, vi er i samme land og det er faktisk jeg som reiser.

20130719-142828.jpg

20130719-142935.jpg
Ja dette er de mest brukbare bildene jeg kan vise dere nå, haha! Den obligatoriske upper crust baguetten jeg alltid ha når jeg er på reisefot og de døds søte skoene jeg kjøpte i går! Jeg og sko… Sko er livet! Har faktisk innsett at jeg har alt for mange sko, men jeg klarer ikke stoppe ….

Ha en finfin fredag alle, nå skal jeg snart trille de siste milene hjem til Svolvær ♥

2 thoughts on “På vei hjem!

Legg igjen en kommentar

