Ny leilighet!

På tirsdagen sendte jeg mannen og venninnen min på visning i Trondheim. Jeg liker jo i bunn og grunn å gå på visning selv, men jeg klarer og bestemme meg via bilder og via bedømmingen til de andre. Så den gledelige nyheten er at vi har nå fått oss leilighet og 15.august flytter vi endelig inn i vårt helt egne lille kjærlighetsreir.

Vi gleder oss masse, og det skal bli deilig og ha noe helt for oss selv. Misforstå meg rett, vi har kost oss masse disse månedene sammen med de andre, men det har vært et stort savn med litt privatliv. Tenk en så enkel ting som å bare sprade fra soverommet til toalettet i bare trusa … Haha …!

20130724-215236.jpg
Den siste uken har jeg vært hjemme i Lofoten, uten mann- men på tross av det har jeg kost meg masse, masse sammen med familien. En ting er sikkert at en liten uke er alt for lite! Solen har tittet fram og dagene nytes ♥ Skal dele litt bilder med dere fra de siste dagene senere…

2 thoughts on “Ny leilighet!

  1. Kan skjønne at man trenger privatliv i en litt større grad ja! Håper du legger ut bilder når dere har kommet mer i orden. Syntes du er så flink når det kommer til innredning og dekor 🙂

    • Ja man trenger det, det er ikke alltid ok og «gå på rommet» sitt. Haha! Nei det blir herlig, gleder meg 🙂 Men blir absolutt å savne den sosiale delen, felles middag og kveldskos 🙂 Men vi blir jo begge boende her i byen, så er jo ingen krise sånnsett!!
      Bilder blir det nok etterhvert, tusen takk 🙂

Legg igjen en kommentar

