Bildedryss fra vakre Lofoten

Bloggen er enda i skikkelig ferie modus som dere sikkert har merket. Men som jeg lovte skulle jeg dele noen bilder med dere fra uken min i Lofoten. Uken fløy jo av sted, men har klart og tatt noen bilder med Iphonen. Så her blir det ikke mye skriblerier, men et skikkelig bildedryss i stede : )

IMG_1815

IMG_1875

IMG_1814

IMG_1927

IMG_1859

IMG_1935

IMG_1923

IMG_2018

IMG_1782

IMG_1799

IMG_2003

IMG_1924

IMG_1933

Gleder meg allerede til og reise tilbake. Håper så inderlig alt klaffer framover, da reiser jeg og mannen hjem til jul. Da er det jo langt fra så fint som nå, men familien min er heldigvis den samme ♥

 

 

4 thoughts on “Bildedryss fra vakre Lofoten

Legg igjen en kommentar

