Ut på tur, aldri sur!

I dag kom jeg meg endelig over dørstokk mila og fikk med meg denne slappe kroppen ut. Kjenner at det er lenge siden jeg har vært i bevegelse sånn utenom jobb, shopping og til å fra bussen.

Det høljet ned ute og det var forfriskende og deilig. Startmotoren er litt treig og rusten, men jeg sier meg fornøyd med litt over 3 km første dag. Nå håper jeg at jeg klarer og komme meg ut noen dager i uken framover. Jeg trenger det virkelig!

20130801-004611.jpg

20130801-004635.jpg
Jeg og Selma har snakket om og begynne og trene. Ingen av oss er noe fan av treningssenter, men med tanke på at vinteren ikke er så langt unna så tror jeg vi blir og melde oss på ganske snart.

Jeg ser fram til en mer aktiv hverdag, mer overskudd og ikke minst alt man får igjen for og gi litt. Jeg vet jo at når jeg først kommer i gang så kan jeg være knall flink. Motivasjon har jeg bøttevis med om dagen, da jeg kjenner selvfølelsen er drastisk på vei ned, mens kiloene det siste året virkelig har meldt sin ankomst …. Say no more!

Legg igjen en kommentar

