Plutselig var vi i August

Klokken har passert godt over midnatt, som betyr at det er bare 8 dager til vi flytter inn i den nye leiligheten. Her hjemme er det kaos med esker og kofferter. Skapene tømmes og jeg begynner og se en ende i nedpakkingen.

Vi skal heldigvis ikke flytte lengre enn at jeg kan si at det er rett nedi bakken. Ikke dårlig det… Å som vi gleder oss. Jeg har såklart jobb helg gjennom adecco samme helgen som vi flytter inn, å guess what dere? Sykehjemmet ligger i nabo bygget. Der må jeg jo bare prøve og få meg jobb. Hadde vært helt perfekt!

20130802-033349.jpg
I dag dro jeg en snartur på Ikea, alene! Handlevognen inneholdt overraskende lite, men kanskje like greit siden mannen plutselig dukket opp. Men har sikret meg både kasseroller og annet små nips, så føler meg rimelig klar til innflytting. I tillegg venter jeg på pakke i posten, kan si så mye som at jeg gleder meg til og henge opp mitt nye dusj forheng med rosa flamingoer : )

Nå er det kveld og mørkt, gutta har spist og er klar for en ny dag med faste. Jeg har fri og planlegger tur på lade stien og kino sammen med Selma. Sov godt alle 😘

Legg igjen en kommentar

