Dinner date!

Sov nesten til krampen tok meg i dag, men det er jo godt med slike dager også. Har ikke vært i hundre etter en uheldig hendelse på mandag.

Etter noen timer på skype med bestaste Mona, var jeg egentlig ganske klar for kino, men det ble ikke noe av. Ikke gikk turen til ladestien heller, så jeg tredde på meg skoene og dro Selma meg meg på en kort kveldstur før iftar.
Klapper meg selv på skulderen over å endelig ha kommet i gang med noe. Det er jo så deilig og røre litt på seg, og jeg kjenner at dette må jeg klare å fortsette med.

20130803-021744.jpg

20130803-021805.jpg

Da vi kom hjem var det bare og komme seg i litt andre klær for å så komme seg ut og gå igjen. Dro opp på jobben til mannen og åpnet fasten sammen med han. Har forresten fått flere spørsmål om jeg ikke faster lengre, og det stemmer dessverre! Men var kjempe koselig og spise sammen med mannen, før han måtte tilbake på jobben. En liten dinner date, bare oss to… Ah, det har jeg savnet ♥

20130803-022408.jpg

Plusset var at jeg gikk både fram og tilbake, så i dag har jeg faktisk lagt bak meg en halv mil og kan klappe meg selv på skulderen for en god innsats!

Nå kjenner jeg at det er på tide og komme seg under dyna. Har meldt knall vær i morgen, så jeg håper og ikke sove vekk hele dagen, men heller nyte den : )

Legg igjen en kommentar

