Ferie modus allerede – alt for lenge til ferie !!

Ferie, ferie, ferie … Det er vel noe av det som dominerer i hodet mitt om dagen. Jeg er lei av Norge, lei av jobb og jeg kjenner jeg trenger en kraftig dose med energi, den typen man får av noen uker i herlige Tyrkia… I dag er det egentlig 18 dager til vi skulle flydd avgårde til Alanya. Tilbringe noen fine,varme dager sammen med mamma og pappa, jeg skulle få se igjen søteste Sissel og videre skulle turen gå til Adana og familien der. Men det ble dessverre ikke slik denne gangen. UDI lar oss såklart vente, jeg hadde i grunn ikke forventet noe annet og har sett mørkt på turen siden søknaden ble oversendt til dem. 

Jeg og mannen håper inderlig på at oppholdskortet skal dukke opp innen Kurban Bayram. Da blir det Tyrkia, endelig!  Det negative i det positive er jo at turen ikke blir en kombi tur med noen solfylte kjæreste dager i Alanya, men vi får treffe familien og feriet bayram sammen med dem. I tillegg er jo situasjonen der en helt annen nå, enn da jeg var der sist, som nærmer seg et helt år siden. Svigerfar har hatt slag, og er å blir nok aldri den samme igjen. Så jeg skjønner godt at mannen min vil tilbringe så mye tid som mulig hjemme i Adana. Jeg har jo såklart en liten plan i hodet mitt, om en weekend tur til Alanya, det spørs bare om det lar seg gjøre. Insallah!

SONY DSC

Før denne tid skal jeg jo kose meg en hel uke i Hellas sammen med min kjære storesøster, det gleder jeg meg veldig til. Da får jeg meg også en dagstur til Bodrum som ligger i Tyrkia for de som ikke vet det. Bodrum har jeg kun sett på bilder, og det ser helt fantastisk ut, så blir spennende og se det man får til på en dag, av en helt ny plass i landet som ligger så nært mitt hjerte. Går alt som vi tenker og planlegger nå, bestiller vi billetter om en liten måned, og jeg rekker ikke engang helt hjem fra Kos. Da møter jeg mannen i Oslo, før vi etter bare noen timer vender snuten til Adana.

Åh, Tyrkia … Jeg savner deg ♥ Insallah vi gjenforenes snart!

 

One thought on “Ferie modus allerede – alt for lenge til ferie !!

Legg igjen en kommentar

