Kaos!

For et kaos det egentlig er og flytte. Nå er vi to par som skal utav leiligheten her, og det er mildt sagt kaos overalt. Pappesker, ting og tang flyter i alle rom.  I morgen flytter Selma og Zeki, også er det vår tur på fredag. Skal bli deilig og bli ferdig med alt pikk pakk, vasking og ikke mist å pakke ut å få ting på plass i den nye leiligheten.

Innimellom slagene sitter jeg og sikler etter litt interiør på nettet. Krysser fingrene for ny sofa til helgen også, da den som står i leiligheten er en rød sofa i skinn fra nitten pil og bue.  Eh, ja mindre pen og ikke helt min stil for og si det slik.

Noen småting på ønskelisten …

lysekrone_lisbeth_dahl_landromantikk

isala-bord__0176397_PE329213_S4

images

 

2184901_celinauoppsettpuffvNei kan vel ikke sitte her og drømme meg vekk, må vel få pakket sammen siste rest.  Skulle vært rik, så jeg kunne kjøpt alt jeg ville ha …!

 

One thought on “Kaos!

Legg igjen en kommentar

