På plass i Ola frosts veg

Endelig er det fritt for pappesker, det lukter rent og ting begynner å komme på plass. Nå kan jeg vel i grunn si at vi er ferdig og flytte inn, og det er deilig. Et ubeskrivelig slit de siste ukene med pakking opp og ned, hit og dit, ja alt som hører med flytting.

Før helgen var vi innom på Skeidar og kom ut en sofa rikere, eller den er vertfall på vei. Hater og vente på ting man helst skulle hatt med engang. Men vi kjører Turkish style fram til den kommer, og koser oss på madrass på gulvet. Det ble forreste sofaen jeg hadde på ønskelisten i ett innlegg lengre ned. Sitter og vurderer å bestille lysekronen også, den er rå lekker og hadde passet perfekt over spisebordet!

1150360_293286024147880_355960680_n

 

Her er en liten sniktitt på vårt nye kjærlighets rede, dere skal få se hele leiligheten når alt er på plass og den er klar til å vises fram.

Ellers går nå dagene, lite jobb for tiden nå som ferien er over, så nå er jeg på jobb jakt. Håper jeg finner noe, så jeg kan spe litt på både brukskonto og sparekonto.

Ha en fin start på uken dere, jeg er veldig klar for mandag og ny uke! : )

Legg igjen en kommentar

