Sniktitt !

Hei på dere!
Titter innom bloggen for og vise dere vår nye sofa. Veldig fornøyd med og få den etter 6 dager venting, i stede for minimum to uker som vi fikk beskjed om. Fin? Jeg er knall fornøyd : )

20130815-022536.jpg
Har også gjort oss ferdig med den gamle leiligheten i dag, så nå kan jeg bare sette meg ned og nyte vårt lille kjærlighetsrede. Er veldig fornøyd med leiligheten, mangler litt små ting her og der, men det kommer. Her er en liten sniktitt på stua og spisekroken vår…

20130815-022814.jpg
Har ikke gjort stort annet i dag enn å vaske egentlig, og hjulpet mannen med middagslaging å litt baking. Må virkelig få skryte av mannen min som er veldig flink på kjøkkenet, og ikke minst at han alltid er flink å ta i et tak her hjemme!

Vi inviterte Selma og Zeki på middag i dag, alltid koselig med besøk av gode venner. Og jeg blir så glad hver gang jeg kan dekke bordet med serviset etter min mormor ♥

20130815-023323.jpg
Nå er klokken alt for masse, og skal jeg klare å holde på døgnrytmen min som har holdt seg overraskende bra den siste tiden, må jeg krype under dyna nå. God natt!

2 thoughts on “Sniktitt !

Legg igjen en kommentar

