Friday baby!

Det er fredag og det er helg!

Klokken 08, sharp- var jeg på plass på jobb i dag tidlig. Selv om jeg egentlig ikke er noe fan av og jobbe tidlig, så er det veldig greit og komme hjem klokken tre og vite at man har hele ettermiddagen og kvelden fri til og gjøre akkurat det man vil.

Jeg har tilbrakt stort sett hele fredagen på sofaen, sånn innimellom en runde med støvsugeren og klesvasken. Er  man husmor, så er man husmor. Og forresten så har jeg hatt en skikkelig «anfall» av baby syken i dag …

Min ettermiddag besto av dette :  

971421_295573213919161_1635799759_n

1175495_295573230585826_524264868_n

 

Mannen var ferdig tidlig på jobb i kveld og det var utrolig deilig. De har endelig fått en ny ansatt så de kan dele litt på både det ene og det andre. Så nå får mannen gå på fredagsbønn annenhver fredag og kommer hjem klokken 21 de andre to fredagene. Skal ikke klage værtfall : )  Skule gjerne likt å ha han enda mer hjemme enn han er nå, men noen må jo tjene til livets opphold.

Nå skal jeg krype inn i verdens beste armkrok og bare nyte resten av denne kvelden. Ønsker dere alle sammen en riktig fin fredag kveld, og en fantastisk helg ♥

2 thoughts on “Friday baby!

Legg igjen en kommentar

