Cumartesi !

Lørdag, fri helg og mannen begynte ikke på jobb før 15. Det er så deilig og kan sette seg ned, kjenne solstrålene bryte seg inn i stua og nyte en bedre frokost sammen.

Da mannen dro på jobb, kom søte Hilde og hentet meg. Ei knakende flott dame jeg traff veldig tilfeldig, som også er gift med en kurdisk mann. Ser veldig fram til og bli bedre kjent med både henne og mannen. Hun var så snill og kjørte meg til Ikea, så jeg fikk kjøpt meg nytt salongbord. Det vi hadde ble alt for stort til den nye sofaen, så nå er jeg fornøyd og iallefall da bordet ikke kostet mer enn en 200 lapp.

1209108_295915173884965_1578175089_n

Ble litt skravling på balkongen, før jeg hev meg rundt og monterte sammen bordet. Føler meg skikkelig handy på tross av at det er et simpelt bord, bruker og gi slike oppgaver til min andre halvdel, men av og til strekker ikke tålmodigheten til, så måtte trå til selv i kveld.

Nå har jeg fylt glasset med pepsi max og har funnet meg godt til rette i sofaen. Mannen er hjemme om en liten time, og da blir det pizza og lørdagskos resten av kvelden.

Ha en fin kveld alle!

 

9 thoughts on “Cumartesi !

    • Takk 🙂
      Den andre bordet er fra Ikea tror jeg. Fikk det gratis, så er ikke heeelt sikker 🙂
      De har det enda, så noen som solgte et nytt og likt for bare noen dager siden 🙂

Legg igjen en kommentar

