Planlegger Høsten!

Jeg har fortsatt et fint forhold til mandager, dagen jeg før ikke ville tenke på engang. Men liker tanken på en ny start, en ny uke og nye mål.  I dag har jeg vasket leiligheten, fått unna klesvasken og nå sitter jeg godt planta i sofaen, og venter på at mannen kommer hjem fra jobb om en times tid.

Jeg prøver også å finne ut hvordan høsten og vinteren min bli seende ut. På jobb må jeg komme med ønsker om bla. jul og nyttår. Det synes jeg er vanskelig når vi bare er midt i august. Så i kveld har jeg kværnet hjernen min litt og prøvd og skrevet ned en liten «to do» for de neste 4 mnd.

♥ 1 uke til Kos i Oktober

♥ 1-2 uker til Tyrkia ( Klarer ikke bestemme meg )

♥ Bursdag

♥ Jul i Trondheim

♥ Nyttårsfeiring

Det jeg kommer på sålangt er disse tingene. Som dere ser så klarer jeg ikke bestemme meg ang. Tyrkia turen i høst. En dag vil jeg, neste dag tenker jeg at jeg må være her og jobbe. Hovedgrunnen til at jeg egentlig ikke vil reise, er at vi kun blir i Adana, mens jeg kunne tenkt meg vertfall noen dager i Alanya. Så vi får rett og slett se hva jeg bestemmer meg for. Jeg er jo ganske spontan, så kan jo godt hende at jeg ender opp med båten fra Hellas,reiser over alene og møter mannen der!

Innimellom alt dette skal det jo jobbes, og jeg er faktisk på utkikk etter ny jobb. Jeg trives kjempe godt der jeg jobber nå, men har veldig liten stilling. Nå som sommeren er over, er det jo ikke så masse ekstravakter heller, så da må man jakte ny jobb.

Får heller ikke reist hjem til jul. Jeg skal ikke sitte å ha like dårlig økonomi som i fjor, så å reise hjem er dessverre helt uaktuelt. Har invitert mamma og pappa hit til Trondheim, så håper at de får til og komme hit til oss i stede.

Nei, nå klapper jeg sammen pc`n for i kveld. God natt dere! : )

2 thoughts on “Planlegger Høsten!

Legg igjen en kommentar

