F R E D A G !

Denne uken har virkelig bare sust avgårde! Det aller siste av sommeren nytes, kost meg med mannen når han har hatt fri og kommet i gang med treningen. Men i dag var kjæreste tiden over, og Bayram måtte tilbake på jobb.

Jeg og Selma har hatt en effektiv økt på Elixia og jeg har løpt på en tredemølle for første gang i mitt liv!
Vi fikk oss også en tur på stien jeg fant i går, den var jo ikke så lang som jeg trodde. Men nå er målet og klare og jogge fra start til slutt før jeg tar ferie i oktober.

20130824-010850.jpg

20130824-011122.jpg
I kveld ble sjokolade og cola byttet ut med smoothie og hjemmelaget energibar. Og jeg ble overrasket over for en god erstatning det var. Mye mettere i magen og mye sunnere enn hva jeg vanligvis putter i munnen.

Nå venter en god natts søvn, det fortjener jeg!

Legg igjen en kommentar

