L Ø R D A G

God kveld … Eller natt?!

Denne lørdagen har jeg brukt sammen med Selma. Vi har vært å kjøpt oss mp3 spiller, greit og ha noe fengende musikk i ørene når vi trener. Kilket litt i butikkene- Åh, så mange fine farger i høst, men jeg har bestemt meg for og ikke kjøpe meg noen nye klær før jeg har gått ned værtfall 10 kg. Klesskapet mitt er fullt og jeg har masse klær jeg kan bruke framover!

Vi har kost oss med middag og litt for mye lørdags godt. Men det må jo være lov og unne seg noe når det er helg. Vi har også sett film på tv, greit og kunne leie film fra sofaen altså.

20130825-011956.jpg

20130825-012022.jpg

20130825-012114.jpg

20130825-012141.jpg
Nå er jeg klar for og svette litt på Elixia i morgen. Må nok en skikkelig økt til for og dekke opp for vår lille utskeielse i dag. Bare og komme seg under dyna kjenner jeg, herlig og være tilbake i en sånn passe normal døgnrytme.

Nattaaa!

Legg igjen en kommentar

