I gang med en ny uke

Ny uke, ny start … igjen. I skrivende stund er denne mandagen egentlig over, men jeg har hatt litt kvalitets tid med meg selv i kveld foran og sette meg ned foran dataen for engangs skyld.

Hadde i utgangspunktet mye på agendaen i dag, men da jeg våknet med en ekstrem hodepine klokken 08 i dag tidlig, ble både legetimen og treningsøkten strøket av lista. Utpå dagen dro jeg inn til byen, hvor jeg skulle være hårmodell sammen med Selma, og 8 andre jenter, trodde jeg… Kun 6 ble valgt ut, og det ble ikke meg i denne omgang. Men fikk konstatert at jeg har en veldig flott og mykt hår, ikke værst bare det. Åsså burde jeg visst bli blondere?  Ble også en liten goodiebag rikere, som inneholdt dette :

IMG_2490

 

Siden verken jeg eller Selma ble trukket ut blandt de heldige, ble det en tilfeldig tur innom Fairytale cupcake, og der klarte vi rett og slett ikke og motstå fristelsene. Men Oh, for en koselig cafe, hit skal jeg absolutt tilbake. Var kanskje ikke den beste starten på uka, men jeg mener det er bedre og unne seg noe godt innimellom når man vil ha noe, enn og ta helt av å pakke innpå for masse.

IMG_2470

IMG_2471

IMG_2469

Resten av dagen har gått til og vaske og rydde leiligheten. Synes det er så greit og ha en fast dag i uka hvor jeg har satt av ettermiddagen til hjemmet. Det trengs absolutt, og nå er det ryddig og lukter rent å pent her. Mannen har kommet hjem, og ligger som et slakt på sofaen. Før han kom hjem har jeg kost meg helt alene. Ikke ofte jeg har hatt tid til meg selv den siste tiden, så det var egentlig veldig godt. Men for all del, ingenting er jo koseligere enn å ha selskap.

IMG_2487

 

Med andre ord, har i grunn hatt en flott start på uka !

 

 

Legg igjen en kommentar

