Leopard wants !

Høsten er like rundt hjørnet og høyt opp på listen min er klær i lilla, burgunder, vinrød, brun, beige og gjerne med mønster. Noe jeg har blitt mer og mer glad i er leopard mønster, og eier i grunn litt for få plagg med dette nydelige mønsteret. Her er noen wants jeg sikler etter på Urban.

 

12843

12837

12898

 

 

// Alle bildene er linket.

Skulle mer enn gjerne klikket hjem alle disse tre, men har lovet meg selv og ikke handle noe mer klær før jeg er noen kilo mindre. Så da er det greit og fylle opp ønskelisten i mellomtiden : )

 

Leopard  ♥

 

2 thoughts on “Leopard wants !

Legg igjen en kommentar

