Søvn … Hva er det?

Etter en natt på jobb med kun et par timer søvn, sitter jeg enda våken, å klokken er snart midnatt. Jeg er sykt trøtt med andre ord!  Dagen i dag har virkelig gått i ett. Kom hjem og begynte og stelle i stand til brunch. Selma, Zeki, Hilde og Ekrem var her litt over elleve i formiddag, og vi spiste et deilig måltid. Glemte helt ut kamera av en eller annen merkelig grunn, men sånn er det når man koser seg. Gutta fant tonen, og ingenting er bedre enn det. Her er mange tyrkere og kurdere i Trondheim, men dessverre så er ikke alle vennskaps materiale for og si det slik.

Dette møtte meg på kjøkkenbenken i dag tidlig når jeg kom hjem. Brød, baguetter, rundstykker, simit … Noe fylt med oliven andre med ost. Nam! Må bare få skryte mannen opp i skyene, han har nok en skjult både kokk og baker i seg, for på kjøkkenet – der er han sjef : )

IMG_2513

Søte Hilde hadde med noen nydelige roser til meg og. Små gleder i hverdagen – jeg elsker det ♥

IMG_2522

Ellers har dagen gått til og hjelpe Selma og pakke sammen litt småtteri, de skal nemlig flytte… igjen. Vi har spist middag og resten av kvelden har vi slappet av rett og slett. Jeg er jo som en vandrende zombie, så har vært godt å bare være hjemme og ikke gjøre stort. Kjenner senga roper, og jeg skal finne den ganske snart. Må bare nyte litt av kvelds roen i armkroken til verdens beste først ♥

 

 

Legg igjen en kommentar

