3 x Serdar Ortaç

Sitter her med tårer i øyekroken og tenker tilbake på tiden i Tyrkia … Fy flate som jeg savner det! På toppen av det harde savnet som slo meg, ringer mamma som sitter i Alanya. Hun forteller for noen fantastiske dager de har hatt, det flotte været og de hyggelige menneskene. Åh, som jeg savner det. Skulle gjort hva som helst for og hoppet på et fly nedover akkurat nå … Det eneste som holder motet mitt oppe er at jeg en dag skal bo i dette fantastiske landet som ligger så nært mitt hjerte.

Men her i huset er det nærmeste jeg kommer akkurat nå minnene. Salvaren  er på, de tyrkiske tonene strømmer gjennom lufta, hoftene svinger og armene i været. Mannen bare rister på hodet han …

Disse 3 sangene av Serdar Ortaç er noen av de som virkelig får fra minnene …



Legg igjen en kommentar

