Plus Size Outfit!?

Dagen i dag har gått til flytting. Var ikke meg denne gangen, men Selma (igjen).  Etter gårdagen som ble lang og uten søvn, var det overraskende lett og komme seg opp av sengen i dag, men god hjelp av at mannen dekka bordet og laga frokost. Men energien, den var vekk. Men fikk nå hjulpet litt til med flyttingen vertfall : )

Da jeg lagde kaos i klesskapet tidligere i dag kom jeg til og tenke på bloggen faktisk. Som ei jente i kategorien plus size, kjenner jeg til hvor kaotisk, trist og for en dårlig selvfølelse et klesplagg kan gi. Selv er jeg sånn midt på treet og litt til interessert i klær og mote. Ikke alltid et pluss når man har noen kilo for mye på kroppen.

1187286_300976466712169_131434415_n

Tenker og kanskje poste noen outfit framover, litt sånn innimellom. Noen inspirasjons collage og annet plus size relatert. Jeg har selv funnet mye inspirasjon og glede både på blogger, blader og andre steder, men av og til så må det rett og slett litt mot til. Hva synes dere ?! Er det interessant at all?   Synes det er litt gøy egentlig og kan poste noe som ikke kun rekker ut til den «nomale» der ute.

 

 

 

3 thoughts on “Plus Size Outfit!?

Legg igjen en kommentar

