01.09.2013

 

 

 

 

 

 

 

last ned

 

 

 

Herre min, det slo meg plutselig at vi har entret en ny måned i dag. Tiden flyr så fort, samtidig som noen dagene er så sykt lange. September er i gang, og jeg kjenner på lufta at høsten er like rundt hjørnet.

Denne måneden blir min siste måned i jobb, siden jeg har sagt opp jobben min på avlastnings boligen. Så nå er jeg offisielt på jakt etter en ny jobb. Har såvidt kommet i gang med søkingen, men her fins jo ikke all verden siden sommeren akkurat er over. Tenker og prøve meg på noen sykehjem nå som jeg ikke er knyttet til faste helger i kommunen. Hadde vært supert og få en fot innenfor, da vet jeg at jeg har litt jobb framover i vinter.

Om knappe tre uker har mannen bursdag og blir hele 25 år. Det er halvveis til 50 det. WoW! Jeg er godt gang med planlegging av et «typisk norsk» bursdags selskap. Bayram drikker ikke, så noe fest blir det ikke. Da gjør vi det heller litt mer tradisjonelt og inviterer hjem gode venner, spiser god mat og selvsagt bursdagskake! Eller kanskje spanderer vi på oss selv en tur ut på restaurant og tar resten hjemme. Vel, har jo enda noen uker på og finne på noe lurt. Bursdagspresangen er nesten i boks, men på en rund dag som dette må jeg vurdere og gi han det lille ekstra. Er så lite kreativ når det kommer til presanger, og ikke ønsker han seg noe heller, så her må jeg virkelig krype inn i tenkeboksen. Har bestilt opp over 300 bilder i dag, så om det blir tid og anledning til det så skal jeg lage en scrapbook med bilder å minner fra vi møttes til nå 

Nå går denne første september kvelden mot slutten. Jeg har som vanlig besøk av Selma, og vi har sittet å nerdet på telefon og data i hver vår sofakrok de siste timene. Utenfor et det kaldt og surt. Vi drømmer oss vekk til varmere strøk, og siden vi ikke kan reise til Tyrkia uten mennene våre, vurderer vi 5 dager til London i November. Vi får se hva tiden bringer ! : )

Legg igjen en kommentar

