New In – Knobs!

For noen uker siden bestilte jeg noen interiør knotter fra Ali express, som igrunn er ganske likt som Ebay. For bare en hundrelapp, kom det i dag dumpende en hentelapp på 20 diamant knotter i postkassen min.

Så nå har jeg fått skiftet ut de  gulhvite knottene mine på kjøkkenet med disse herlighetene. Er faktisk overasket over hvor lite som må til for litt forandring. Kjøkkenskap og skuffer ble nesten nye, og det er så mye mer meg nå enn det var. Elsker det!

1173876_301978953278587_61896170_n

1175550_301978979945251_666363048_n

Nå sitter jeg og kikker etter noen andre knotter, så jeg kan skifte ut knottene på kommoden min. Det er jo så fint og kunne gjøre noe eget med møbler som har litt potensiale. Har skikkelig lyst på en skikkelig gammel, hvitmalt skjenk, men har dessverre ikke plass. Gleder meg til stoor plass når jeg skal bo i Tyrkia. Jeg skal ha et hjem jeg trives i, og da er det ikke nok med lyse grønne vegger og noen fillete madrasser på gulvet : )

 

2 thoughts on “New In – Knobs!

    • Har selv kikket i div. interiør butikker, men ikke ønsker og bruker så masse penger. Så dukket disse opp, så ja mye penger spart 🙂 I tilegg solgte jeg de 6 jeg hadde til overs på en facebook gruppe og har gått 100,- i pluss 😀

Legg igjen en kommentar

