03.09.2013

Nok en dag går mot slutten, og denne tiden- ja den gidder jeg ikke kommentere mer. Den går iallefall alt for fort! Rekker jo ikke over så masse på en dag, for svosj så er det kveld.

I dag sov jeg litt frampå, det var godt det. Men jeg kjenner det ikke er nødvendig da jeg ikke blir noe mer opplagt av den grunn.  Dro på trening med vonde knær, så økten ble ikke så effektiv som den kunne vært. Men svømte 30 lengder på slutten, så har vertfall prestert. Skulle ikke tro det var så god trening i svømming som det faktisk er!

I morgen er det treningsfri for meg og mannen har fri fra jobben. Så da satser jeg på sen frokost, fin vær og masse kvalitetstid 

IMG_2402

 

Om en liten måned på denne tiden sitter jeg på Gardermoen og teller timer og minutter til Hellas. Som jeg gleder meg! : )  Enda bedre er det at jeg får treffe igjen verdens beste storesøster 

Legg igjen en kommentar

