Housewife Holiday!

I skrivende stund er billettene til London booket. London for pokker!  Har vert der engang tidligere, i en alder av 14, husker det nesten ikke,  så dette blir gøy : )

24.November setter jeg og Selma snuten til Winter Wonderland og skal oppleve denne gigantiske byen på vinterstid, og heeey jeg gleder meg! Billetten fikk jeg i bursdagsgave av mannen, så snill er nemlig han ♥  Har bursdag bare et par dager før vi reiser, så her så han vel muligheten til og slippe kjas å mas om presang. Jeg er i alle fall svært fornøyd!

london-3

Det kribler i magen, og ser veldig fram til 5 dager, hvor vi jentene bare skal kose oss og gjøre akkurat hva vi vil, når vi vil. Utforske og oppleve. Rett og slett bare kose oss! Denne husmorferien fortjener vi virkelig

6 thoughts on “Housewife Holiday!

  1. Var selv i London desember 2011, det var den kaldeste dagen i hele mitt liv…ta med ullsokker sier jeg bare 🙂 Håper det ikke er så kaldt som den gangen..kjempe fin shopping by 🙂

Legg igjen en kommentar

