Selma ♥

 

«Friendship…

is not something you learn in school.

But if you haven’t learned the meaning of friendship,

you really haven’t learned anything.»

Muhammed Ali.

285077_10150730982675111_2587873_n

Denne fantastiske jenta traff jeg helt tilfeldig gjennom en felles bekjent av oss i Alanya. Plutselig var vi gode venner, samboere og sammen lagde vi en masse minner. Året 2011, det beste året i mitt liv, og jeg vet du tenker det samme!

Vi måtte gå hver vår vei, vi fant oss selv, mennene i vårt liv og slo oss til ro på hver vår kant.  Nå er vi igjen sammen, denne gangen i Norge og du har blitt en stor del av hverdagen min. Med på reisen har vi hver vår mann og jeg kan ikke annet enn å se fram til alt vi skal gjøre og oppleve sammen i framtiden, for det kan jo nemlig se ut til at vi ikke «blir kvitt» hverandre med det første.

Utrolig hvor viktig et vennskap kan bli. Sammen deler vi både oppturer og nedturer. Vi er så ulike, samtidig som vi er så like – litt skummelt til tider. Det er godt å ha deg tilbake kjære Selma.

 

 

Ekte vennskap kaller jeg det ♥

3 thoughts on “Selma ♥

Legg igjen en kommentar

