The Birthday Present!

Nå er det bare to små uker til min elskede mann blir hele 25 år. I Tyrkia feirer de jo ikke bursdag slik som vi gjør her i Norge, men nå er vi her, så det er ingen tvil om at det blir både feiring og gave på min kjære.

Mannen min er ikke typen som liker pakker og presanger, han mener han har det han trenger, og har derfor ingenting på ønskelisten. Så i stede for og kjøpe inn i pose å sekk, har jeg i år gått for en litt mer personlig presang.

Nå er jeg så smått i gang med og gjøre klart til og sette i gang med en scrapbook. Har akkurat vært på posten og hentet ut over 300 bilder jeg skal sortere i kveld. Håper jeg har fått med meg det meste fra vi møttes til nå. Har også en del småting som jeg har tatt vare på, som jeg kanskje får flettet inn. Kinobilletter, tørkede roser, båndet vi kuttet da vi giftet oss osv.

DSC00074

DSC00077

DSC00082

 

Har aldri laget scrapbook før, så jeg er veldig spent på resultatet, og ikke minst hva mannen synes.  Scrappbooking kan være dyrt, så har handlet inn litt og litt når jeg har kommet over noe brukbart, men ser ut til at jeg må ut å jakte litt småtterier for og komme i mål med denne.

Har du noen bra scrapbook tips? 

5 thoughts on “The Birthday Present!

Legg igjen en kommentar

