Lørdags Syssel …

Lørdag, sove lenge, kose, spise sen frokost med kjæresten … Herlig at mannen innimellom begynner sent på jobb. Det er ikke mye tid vi har sammen i løpet av uken, så både hele og halve fridager blir utnyttet her i huset.

Har i bunn og grunn ikke gjort stort i dag. Da mannen dro på jobb, dro jeg inn til byen. September måned er full av bursdager for både venner og tantebarn, så har gjort unna vertfall en presang i dag. Ikke enkelt å handle til tenåringer kjenner jeg …

Resten av ettermiddagen har gått til scrapbooking. Veldig rotete hobby, men så gøy! Sortere ut bilder og mimre tilbake… 

DSC00139

Planen er og få ferdig to album i løpet av kort tid, ett til mannen og ett til en venninne, så her er det bare å henge i. Men akkurat  nå skal jeg nyte resten av denne lørdagskvelden i mitt eget selskap, cola zero i glasset og se om jeg finner noe å se på tv. Bare jeg som synes utvalget i helgene er helt ræva?

 

Håper alle mine fine lesere har en super helg : )

 

4 thoughts on “Lørdags Syssel …

  1. duu, korsn klare du å sjule gaven fra han når du legg ut bilda av d ? :p bruke han kanskje ikke data ? : ) sorry førr at æ spør, e bare nosy O:)

    æ fikk en gang ikke mindre enn to album hos ole i bursdagsgave, va bare reine (gammeldagse) bildealbum, men e kjempegøy å ha fordeom 😀 ekje ofte man tar ut bilda fra dataen og har dem i papirform, man burde bli flenkarre til d! 😀

    • Han bruka pc jo, men e en sjeeeelden gang innom bloggen min 😉 Så e ikkje redd før at han ska få snusen i det… 🙂

      Album e jo koselig uansett form 🙂
      Har ikje hatt bilda æ heller hadde det ikke vært for at æ sk i gang med dette. Fine gava blir det nu til både venninne og mann.. åsså skal æ lag et fra bryllupet 🙂
      Så blir det j alltids noen til overs, så æ får fylt opp tomme bilde rammer her hjemme 🙂

Legg igjen en kommentar

