Afternoon Walk …

Søndager kan være ubrukelige, eller de kan brukes til rolige spaserturer sammen med en venninne. Med betennelse i begge knærne, må jeg ta det litt rolig på treningsfronten, så dro heller ut i sola og gikk en rolig tur i fine omgivelser.

Jeg har bodd her i Trondheim ca.5 måneder nå, og har enda ikke utforsket byen, skjemmes nesten av og si det, men det er sannheten. Nå har jeg bestemt meg for og komme meg mer ut, og at høsten er like rundt hjørnet er ingen hindring. Så om  noen har noen fine tips om steder jeg bør se her i bartebyen, legg mer enn gjerne igjen en kommentar : )
DSC00158

DSC00161

DSC00169

DSC00198

DSC00175

DSC00176

DSC00190

DSC00195

DSC00178

Håper dere har hatt en fin Søndag!

8 thoughts on “Afternoon Walk …

  1. hei, Trondheim e nydelig.men jeg lurer på hvorfor du kaller det bartebyen hele tiden når du snakker om den? de eneste bartene jeg ser her er tyrkiske menn med digre barter. så da må vel tyrkia være et barteland eller?

    • For det første så snakker jeg ganske lite om Trondheim, og når jeg gjør det blir det som regel bartebyen. Trondheim har gjennom hele livet mitt blitt omtalt som det, og vil i mine øyne alltid være det 🙂
      Ser ikke mange Tyrkere med bart jeg, men fins nok sikkert fordi 🙂
      Føler du deg støtt på noen måte, eller bare virker det sånn?

Legg igjen en kommentar

