Den Store Valg Dagen !

I dag er det duket for stortingsvalget. Jeg skal ikke skryte på meg og være så politisk engasjert, og første gangen jeg hadde mulighet til og stemme, droppet jeg det rett og slett.

Et nytt valg står for tur, og jeg hadde egentlig ikke tenkt og stemme denne gangen heller. Men tok meg selv i nakken i siste liten! Dette er jo en av de få borgerpliktene man har her i Norge, og i håp om at vi skal få en forandring der oppe i toppene, må man jo gjøre det lille man kan.

DSC00227

Min stemme gikk i år til Venstre!

 

One thought on “Den Store Valg Dagen !

Legg igjen en kommentar

