Bizim Çarşamba ( Vår Onsdag )

Onsdag er kjæreste dag. Mannen har fri to dager i uken, og de prøver vi såklart og utnytte så godt vi kan. I dag sov vi lenge, og mannen sto opp og laget frokost til meg. I går hadde jeg noen ubeskrivelige smerter i knær og rygg, så har blitt dullet med i dag. Ganske godt i grunn!

Ellers har vi bare slappet av hjemme, lenge siden vi ikke har hatt noe på planen, å det var helt herlig. Utpå kveldinga dro vi og besøkte en kurdisk familie her i Trondheim. Noen Bayram kjenner gjennom jobben. Der ble det cay og sitron kake, og jeg kunne igjen drømme meg litt bort til Tyrkia, kjempe koselig.

De trengte sårt noen gode råd ihht. EØS og familie innvandring, så har fått frisket opp minnet litt i dag. Jeg er i den mening at elsker man noen, skal man få leve sammen med dem, på tross av landegrenser. Det er så trist at prosessen er så lang og utmattende. Jeg kjenner bare selv hvor sliten jeg er …

llll

Vi ble hentet av Selma & Zeki, og dro hjemover. Der lagde vi middag og Selma hadde med seg brownies til dessert, mmm … : )  Resten av kvelden har gått til snikk,snakk og film. Alltid koselig og avslutte en kveld sammen med gode venner.

Ble noen timer for seint, og klokken er faktisk straks 04,30. Men er ganske sikker på at jeg klarer og komme meg opp i sånn passe rimelig tid i morgen. Er jo faktisk lønningsdag   I tillegg til at jeg har en del småting på planen ….

Nå roooper senga på meg, god natt … eller god morgen?! 

2 thoughts on “Bizim Çarşamba ( Vår Onsdag )

  1. Så koselig dere har det sammen,jepp livet er til for å nytes med sine kjære 🙂 Regner med at du kom deg opp av sengen når det er lønningsdag, den dagen er til for shopping 😉 masse høst snadder i butikkene nå ♥

Legg igjen en kommentar

