New In : Home

 

 

DSC00345

Endelig er jeg en eier av en slik herlighet!  Etter og ha sett meg ut flere etasje fat de siste månedene, så har pengene gått til andre ting hver eneste gang. I dag var jeg kjapp, og røsket til meg dette da jeg stakk innom Princess. Rimelig var det og, under hundrelappen faktisk : )  Skulle gjerne hatt et med tre etasjer, men sier meg veldig fornøyd med dette.

Det gjorde det koselig og servere kjeks, banankake og frukt til besøket i kveld. Gleder meg allerede til og dekke bort med denne igjen. Er på utkikk etter kaffe service, det er faktisk noe jeg mangler. Green gate står høyt på ønskelisten, men uffa meg, det koster jo skjorta. Kanskje jeg finner noe fargerikt og spesielt i Hellas. Visst ikke står jo London på planen ganske snart, så noe må jeg vel finne.

Noen tips der ute kanskje? 

Lønningsdag er alltid kjekt, men siden økonomien er litt stram, ble det ingen stor shopping i dag. Ganske trist i grunn… Men det er jo verdt det, har jo en del kjekt i vente. Fikk kjøpt inn noen småting, og har enda flere på ønskelisten. De har fått såå mye fine høstklær i butikkene!

Nå er klokka igjen midt på natten, så kryper til sengs jeg. I morgen skal jeg nemlig ha en spennende samtale med legen … : )

 

Legg igjen en kommentar

