Booked : The Park Hotel

I går booket jeg hotellet til London turen i November. Så nå er alt i boks! Heldigvis er verken jeg eller Selma kresne når det kommer til hoteller, sånt sparer man masse penger på. Hvor masse er man egentlig på et hotell når man er ute og reiser? Så lenge jeg har en seng, toalett, dusj og at det er rent og pent rundt meg, klarer vertfall jeg meg. Reiser jo ikke på ferie, for og sitte på hotellet.  Her skal vi bo :

theparkhotel

 

Hotellet ligger helt greit til, og bare en kjapp spasertur til Victoria station, som tar oss dit vi vil.  Åh, som jeg gleder meg til denne jenteturen. Blir 5 dager fylt med masse gøy! «Bare» 71 dager igjen …

Har satt kjøpestopp for meg selv ut oktober ( Sånn bortsett fra uken i Hellas) så kanskje jeg klarer og spare noen kroner. Har funnet ut at det er stor forskjell på nødvendigheter og wants ……. På tide kanskje ….

 

Legg igjen en kommentar

