God Kveld!

Phu! For en dag …
Har nyst og snufset meg gjennom hele denne onsdagen. Mannen har tatt seg litt ekstra jobb på denne ene av to fri dager, men penger i kassa er alltid bra. Jeg for min del hadde mange planer her hjemme i dag, men formen tillot ikke alt jeg hadde på planen.

Men jeg har bakt ferdig marengsbunnen til pavlovakaken og prøvde meg på franske macroner. Fy flate dere, de ble mislykket. Prøvde meg på en sånn 1-2-3 pakke, men det ble ikke noe nevneverdig resultat. De jeg lagde selv fra bunnen av da jeg bodde i Sverige ble mye bedre. Jaja, bedre lykke neste gang!

Fikk selskap av Selma som stakk innom i ettermiddag, og hun er her enda. Begge gutta er også på plass og «Kurtlar vadisi pusu» ruller over skjermen. Hva er det med tyrkiske tv serier og vare i timesvis?! Vel, jeg klager ikke. Sitter godt plassert i armkroken til mannen i skrivende stund. Siden pc og tv er okkupert, er det greit og blogge fra mobilen.

20130919-001328.jpg
Da blir det dårlig med bilder og, men har knipset det som skal være min redning fra denne jæv** forkjølelsen. Citrus te med sitronskiver. Får jeg tilbake smakssansen skal jeg ikke klage mer altså …

Håper dere andre har hatt en finfin onsdag, nå gleder jeg meg til og sove – og til å feire mannen i morgen ♥

2 thoughts on “God Kveld!

Legg igjen en kommentar

