Lazy Days …

Formen har virkelig ikke vært på topp de siste dagene, å i går kveld brøt årets første høstforkjølelse ut. Nå sitter jeg her med rød, tett og rennende nese, vondt og sår hals, hoster og harker.  Jeg har ikke tid til å være syk nå, eller ikke akkurat i dag vertfall.

I morgen skal vi ferie mannen og på planen i dag er husvask, handling og baking. FML! Hvordan skal denne dagen ende … Har vertfall en god mann som sa at jeg trenger ikke gjøre mer enn jeg klare, så tar han resten, men jeg er jo litt den typen som vil gjøre ting selv…!

537017_309057692570713_1679199912_n

Har ikke kommet i gang enda, fortsatt godt plassert i sofaen med en kopp te. Blir nok her en stund til kjenner jeg, før jeg faktisk bare må dra på butikken…

Får bare kjøre på i ettermiddag/kveld og heller satse på at jeg er frisk til vi reiser til Hellas om bare 16 dager !!

 

Legg igjen en kommentar

