Super stressa!

I går ble en litt senere natt enn planlagt, siden vi satt flere timer og så tyrkisk tv, for og så avslutte med verdens dårligste film.  Jeg var full av feber og hadde store problemer med og sove. La meg uten noen form for alarm på, men pleier jo å våkne når klokken er sånn passe, for og så vurdere om jeg står opp eller drar meg et par timer ekstra. I dag dere våknet jeg 14.56 og bokstavelig talt spratt opp av sengen!

Jeg har utsatt og utsatt flere gjøremål til i dag, å hva skjer… Så nå har tiden sprunget fra meg i grunn. Mannen har støvsuget leiligheten før han dro ut med en kompiss. Jeg har vasket badet og ryddet kjøkkenet. Nå må jeg sette i gang med og pynte kake og blåse opp ballonger. Presangene er klare og sist på lista står jeg.  Jeg skal dusje og fikse meg og klokken bare løper fra meg her …

Stressa ….

birthday1

 

Døds spent på hvordan mottakelsen av scrapbooken blir, om kaken bli vellykket etter gårdagens macaroon mistake og ja alt. Er sikkert litt stas og bli feiret siden det er veldig uvanlig i Tyrkia.

Stikker innom senere, med noen bilder fra kvelden : )

Legg igjen en kommentar

