Happy Birthday!

 

Happy Birthday Bayram! 

I dag fyller min kjæreste skatt og ektemann 25 år.  Vi har kost oss sammen på formiddagen i dag med litt kvalitetstid og frokost. Dessverre måtte han dra på jobb klokken 15, og blir borte resten av dagen.

Det er vel gjerne litt tristere for meg enn for han. I Tyrkia er det ikke så vanlig og feire bursdag, mens jeg synes det er kjempe stas. Men sånn er det, så jeg får heller kose meg i mitt eget selskap denne lørdagen.

1240587_310371879105961_717080405_n

Feiringen er jo unnagjort, bare kakerestene igjen. Så nå er det et helt år til neste gang. Neste gang er det nemlig jeg som skal feires : )

 

Legg igjen en kommentar

